BisMillah HirRahMaaNir Rahiim...

Monday, May 4, 2009

Trip to Labuan_Part 2

Salam pembaca sekelian...

Alhamdulillah, kali nie saya b'kesempatan utk upload bbrp entri utk tatapan pengunjung blog nie..

Buat tatapan anda beberapa petikan gambar dan peristiwa lg semasa kunjungan ke Pulau Mutiara..Khas untuk anda semua.. ;-)

Cutez baby..
Ehm rasa nak cubit je pipi dia...
Kebetulan duk kat depan kami
time dlm feri (Menumbok-Labuan).

Yuhu...Fai, dah sampai, duk jap sambil war2kn kt mber yg tinggal kt x sempat join..hehe..
Penatnyer..tp teruja nak exlpore byk tempat...

1st skali, uncel Lee b'baik hati bawa singgah kat UK.. upss?? Ujana Kewangan, shopping complex t'besar kat Labuan la kiranya..



















Ehmmm.. Titiey napa??? Teruja.. sbb ni la kali p'tama sampai kat tempat nie..tengok cam x p'caya je tengok banyaknya coklat.. cam tak percaya je :-)




Yen, Coklatttt? banyaknya kat belakang tu..


Jan tak p'caya tu la menara coklat
Ferra Rocher.. Yummy!!!
Love Chocolate!!! :-)


















Lay plak ngan white bear..ban
yak lg kat ctu..macam2 ada..












P/S Saya amat hargai kesabaran anda menantikan entri seterusnya.
Teruskan mengikuti blog ni, insya'Allah moga p'kongsian info d ruangan maya ni m'bawa manfaat.

Oleh itu, saya amat mengalu-alukan sebarang komen membina utk m'perbaiki lg pengisian blog ni pada masa akan dtg..Insya'Allah.

Terima kasih sekali lagi.. :-)
Post a Comment

Google+ Followers

Add This!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followed Sites

Carian ...

get this

Langgan Percuma!

Dapatkan artikel secara PERCUMA dari laman ini, terus ke e-mel anda. Mudah sahaja..taip alamat e-mel anda dalam kotak di bawah, kemudian klik 'Subscribe'. Terima kasih.

Delivered by FeedBurner